نماینده رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس

نماینده رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس

نماینده رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران پارس کسی است که انواع تعمیرات مربوط به این دستگاه و برند را انجام می دهد. چگونه او را پیدا کنیم و بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران چه کسی است؟ اینها سوالاتی هستند که همه شما هنگام نیاز به انجام تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی از خود و دیگران می پرسید. شاید اینترنت را هم زیر و رو کنید اما جواب درستی نگیرید. به خصوص که اکثر تعمیرکاران به دنبال هزینه تراشی برای مشتریان و کسب درآمد بیشتر از آنها هستند. سرویس از ما نماینده رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق و غرب تهران می باشد که با یک تماس بهترین تعمیرات را برای دستگاه خود با او تجربه خواهید کرد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس
نمیانده رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

سرویس از ما با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برای تمامی برندها، مفتخر است که در سراسر تهران به شما مشتریان عزیز خدمات می دهد. تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش، مابه، دوو، کنوود، اسنوا، دیپوینت و دیگر برندها از جمله افتخارات ما هستند. مهم نیست از کدام منطقه تهران باشید، سرویس از ما تمامی نقاط تهران را پوشش می دهد. در این مطلب قصد داریم رایج ترین خرابی ها و تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش را به کمک تکنسین های سرویس از ما به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران

رایج ترین خرابی ها و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس

باقی ماندن لکه سفید روی ظروف شیشه ای

 یکی از دلایل تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس، باقی ماندن لکه سفید پس از شستشو روی ظروف است. لکه سفیدی که روی ظروف شیشه ای و کریستالی باقی می ماند چندان خوشایند نیست. دلیل این مشکل نیز ناشی از کاهش ظرفیت نمک در مخزن ظرفشویی می باشد. شما می بایست ماهانه یکبار نمک ماشین ظرفشویی را شارژ کنید. اگر سختی آب شکسته نشود، باعث می شود لک روی ظروف باقی بماند.

لکه سفید روی ظروف و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس
لکه سفید روی ظروف

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی ال جی

این مشکل می تواند با وجود ظرف های بسیار زیاد در دستگاه شما را وحشت زده و نگران کند. دلیل این مشکل خرابی شیر برقی و یا پمپ دستگاه است. اگر دستگاه هنگام آبگیری آبی را وارد دستگاه نمی کند، یعنی شیر برقی از کار افتاده است. در صورتی که آب از دستگاه خارج نمی شود، پمپ دستگاه است که خراب شده است. البته گاهی مشکل از کاهش فشار آب است و ارتباطی به هیچ یک از اجزای دستگاه ندارد.

عدم آبگیری و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس
عدم آبگیری ماشین ظرفشویی

جهت عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس، حکیمیه، قلهک، قیطریه، گاندی و هر نقطه از تهران کافیست با سرویس از ما تماس بگیرید.

بوی نامطبوع ماشین ظرفشویی ال جی

شاید باور نکنید ولی بیشتری آمار تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس اختصاص می گیرد به بوی بد نامطبوع دستگاه که بسیار رایج است. بهتر است پیش از هر کاری دو فیلتر کف دستگاه را بررسی کنید. هر دو آنها را تمیز کنید. گاهی باقی ماندن مواد غذایی در این فیلترها باعث پخش بوی نامطبوع در دستگاه می شود.

اگر این دو فیلتر را تمیز کردید و همچنان دستگاه بو میداد، بهتر است یک چرخه خود شستشو را با استفاده از جرم گیر انجام دهید. این کار به رفع بوی بد دستگاه کمک می کند. در صورتی که همه این کارها را انجام دادید اما همچنان دستگاه بوی نامطبوع می دهد، با یک تکنسین تماس بگیرید.

بوی نامطبوع و تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران پارس
بوی نامطبوع دستگاه

کار نکردن ماشین ظرفشویی ال جی

علت کار نکردن ماشین ظرفشویی ال جی ناشی از قسمت های مختلف دستگاه است. یک تکنسین با عیب یابی دستگاه می تواند به شما بگوید که مشکل از کجاست. عمده دلایل این مشکل به ترتیب عبارتند از:

خرابی فیوز

از کار افتادن برد دستگاه

خراب شدن کلید درب دستگاه

از کار افتادن تایمر دستگاه

جمع شدن آب کف دستگاه

یکی از دلایل این مشکل در دستگاه این است که پمپ دستگاه خراب شده و قادر به کشیدن آب بطور کامل خارج از دستگاه نیست. البته ممکن است هیدروستات دستگاه خراب شده باشد. کار آن در دستگاه تنظیم سطح آب و اعلام به برد دستگاه می باشد. از سویی دیگر تا شدن یا انسداد در شلنگ تخلیه موجب بازگشت آب به داخل دستگاه می شود.

جمع شدن آب کف دستگاه و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس
جمع شدن آب کف دستگاه

برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس، تهران نو، نارمک و دیگر نقاط تهرانف کافیست با سرویس از ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: رفع کد خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی

 باز نشدن محفظه قرص ماشین ظرفشویی

جذاب ترین بخش تعمیر ماشین ظرفشویی تعلق می گیرد به باز نشدن درب ماشین ظرفشویی که دلیل بسیار ساده ای دارد. دلیل اصلی آن مربوط به چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی است. اگر ظروف را به درستی در دستگاه نچینید یا به گونه ای بچینید که جلوی محفظه قرص باشند، این مشکل رخ می دهد. هنگام شستشو محفظه قادر به باز شدن و پرتاب قرص نخواهد بود. در نتیجه ظروف تمیز شسته نمی شوند.

باز نشدن محفظه قرص و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران پارس
باز نشدن درب محفظه قرص ماشین ظرفشویی

سوالات متداول

چگونه مخزن نمک را شارژ کنیم؟

کف دستگاه یک درپوش قرار دارد که نحوه باز شدن روی آن حک شده است. به اندازه کافی نمک درون مخزن بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید. سپس با یک قاشق چوبی آن را حل کنید. در نهایت درب مخزن را به درستی ببندید.

نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین ظرفشویی ال جی چگونه است؟

پودر را درون دستگاه بریزید و چرخه شستشو را فعال کنید.

دکمه جرم گیر ماشین ظرفشویی کدام است؟

برای جرم گیری دستگاه را بدون ظرف روشن کنید و چرخه خودشستشو را فعال کنید. برخی از مدلها دارای کلید Heavy هستند، آن را برای سه ثانیه نگه دارید تا دستگاه روشن شود.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *