نماینده رسمی تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران

تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران

تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران به یک تعمیرکار خبره و حرفه ای نیاز دارد. بوش یکی از برندهای مطرح میان لوازم خانگی است که در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. زمانی هم که به خرابی می افتد، شما را نگران می کند و به دلیل حساسیت برند روی تعمیر آن نیز حساس خواهید بود. اکنون سوال این است که تعمیر چنین دستگاهی را به چه کسی باید بسپاریم؟ چرا دستگاه خراب شده و باید چکار کرد تا دیگر خراب نشود؟ در این مطلب می خواهیم به کمک تکنسین های زبده و خبره سرویس از ما سوالات شما را در این زمینه بدهیم. سرویس از ما نمایندگی تعمیر لباسشویی در تهران است که بیش از دو دهه در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران

دلایل تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران

شاید باور نکنید تعمیر لباسشویی بوش تهران در سال جاری بیش از دیگر مناطق بوده است. در این بخش از مقاله می خواهیم به مهمترین دلایل خرابی لباسشویی بوش که منجر به تعمیر می شوند را با هم بررسی کنیم. گزارش هایی که از مشتریان به دست ما میرسید، به ترتیب در ادامه این مطلب آورده شده اند.

لباسشویی راه میرود!

اتفاق عجیبی که منجر به تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران می شود، راه رفتن و به قول صحیح لرزش است. لرزش های شدید منجر به حرکت لباسشویی می شوند و شما فکر می کنید که لباسشویی در حال راه رفتن است. علت این راه رفتن نیز مربوط به لرزش لباسشویی است. 

امکان آن وجود دارد که پایه های دستگاه تراز نباشند و این لرزش ایجاد شده باشد. از آن مهمتر نیز ممکن است لباسشویی در حال خشک کردن حجم عظیمی از لباس ها و یا یک پتوی سنگین باشد. وقتی کمک ها قادر به حفظ تعادل دیگ نباشند، به مرور لباسشویی جابجا می شود. 

خاموش شدن دستگاه

بدترین حالت ممکن این است که لباس های زیادی برای شستن داشته باشید اما لباسشویی خاموش می شود. واقعا گیر افتادن در چنین شرایطی اصلاً خوشایند نیست. دو حالت در چنین شرایطی وجود دارد. اول اینکه لباسشویی اصلاً روشن نمی شود که می تواند مربوط به قسمت الکتریکی باشد و نیاز به تخصص یک تکنسین دارد. دومین حالت این است که لباسشویی در حین شستشو خاموش می شود. این مساله می تواند ناشی از قطعی در کابل یا وجود مشکل در پریز برق باشد. البته ممکن است برای برد مشکلی بوجود آمده باشد. 

بوی بد دستگاه

یکی از مهمترین گزارش ها از سوی مشتریان برای تعمیر لباسشویی در شمال تهران و غرب تهران مربوط به بوی بد دستگاه است. بوی بد در دستگاه می تواند به لباس ها منتقل شود. دلیل این بوی بد و نامطبوع در دستگاه چیست؟ 

اگر لباسشویی در عملکرد تخلیه آب مشکل داشته باشد یا چاه گرفتگی داشته باشد، باعث می شود آب کثیف درون لباسشویی برگردد. این موضوع به نوبه خود باعث بو گرفتن لباسشویی و لباسها می شود. 

از سویی دیگر لباسشویی شما باید به صورت دوره ای شسته شود. برای شستشوی لباسشویی شما نباید لباسی درون لباسشویی بریزید. دستگاه باید با پودر یا توپک جرم گیر شسته شود. چرخه شستشو را برنامه کتان یا Cotton انتخاب کنید و اجازه دهید لباسشویی یک ساعت و با آب گرم خود را تمیز کند.

بدنه لباسشویی برق دارد!

خبرها از تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران، شرق و شمال تهران حاکی از وجود برق در بدنه برخی از دستگاه ها است. اکثر افراد می پرسند چرا بدنه لباسشویی ما برق دارد؟ آیا خطرناک است؟ کسانی که لباسشویی خود را مدتی بیشتر نیست خریداری کرده اند، بیشتر نگران این موضوع می شوند. 

برای کسانی که به تازگی لباسشویی را خریداری کرده اند باید خدمت شما عرض کنیم که جای هیچ نگران نیست. احتمالاً ساختمان شما چاه ارت ندارد و این موضوع باعث می شود شما یک شوک ضعیف در بدنه لباسشویی احساس کنید. برای رفع مشکل نیازی به تعمیرات لباسشویی بوش در غرب تهران ندارید. فقط کافیست هنگام استفاده از لباسشویی، از یک دمپایی پلاستیکی استفاده کنید یا یک کفپوش پلاستیکی کنار لباسشویی قرار دهید و هنگام استفاده از دستگاه روی آن بایستید.

سرو صدای بیش از اندازه لباسشویی

یکی از گزارش های اخیر که منجر به تعمیر لباسشویی بوش تهران شده و بیش از نیمی از تهران با آن درگیر هستند، سروصدای زیاد دستگاه است. سروصدای دستگاه می تواند بسیار نگران کننده باشد. این موضوع می تواند مربوط به کمک های دستگاه و دیگ باشد. کمک ها درون دستگاه دیگ را نگه می دارند و به آن متصل هستند. اگر کمک ها آسیب ببینند یا اتصال آنها با دیگر قطع شود، باعث ایجاد سروصدا در لباسشویی می شود. 

البته این موضوع می تواند مربوط به عدم خارج کردن پیج های ترفسر هم باشد. پیچ های ترنسفر یا جایجایی در پشت دستگاه قرار دارند. اگر هنگام نصب این پیچ ها باز نشوند، باعث ایجاد سروصدا در در دستگاه می شوند. 

نچرخیدن دیگ 

لباسشویی را که روشن می کنید، آب وارد دستگاه می شود اما دیگ شروع به چرخش نمی کند؟ این مشکل ممکن است ناشی از بلبرینگ باشد. اگر بلبرینگ یا سه نظام که در پشت دیگ قرار دارند به دیگ در چرخش کمک نکنند دیگ نمی چرخد. 

چنین مشکلی زمانی اتفاق می افتد که سه نظام یا بلبرینگ در پشت دستگاه بر اثر رسوبات آسیب دیده باشند. البته مواد شوینده بیش از اندازه هم می تواند به این قطعات در لباسشویی آسیب بزند. 

پیشگیری از خرابی و تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران

برای اینکه از بروز هرگونه مشکل و تعمیر لباسشویی بوش در شمال تهران، غرب و شرق تهران پیشگیری کنید، می بایست اصولی از دستگاه استفاده کنید. استفاده اصولی بر اساس دفترچه راهنما و شرایط منطقه ای که در آن زندگی می کنید، تعیین می شود. به عنوان مثال اگر در منطقه ای زندگی می کنید که آب رسوبات زیادی دارد یا سخت است، بهتر است از فیلتر استفاده کنید. فیلترهای سختی گیر یا ضد رسوب می توانند به طور قابل توجهی با رسوبات مقابله کنند. 

علاوه بر رسوبات نوسانات برق مخرب ترین عامل برای لوازم خانگی است. برای اینکه نوسان برق را مهار کنیم، به گونه ای که به دستگاه آسیب نزند باید از یک محافظ قوی استفاده کنیم. استفاده از لباسشویی به عنوان پتوشور یکی مواردی است که باعث می شود لباسشویی خیلی زود از کار بیفتد. پتو را باید برای شستشو به خشکشویی بسپارید. شستشوی پتو در لباسشویی به مرور به کمک ها آسیب می زند، در نتیجه لباسشویی دچار لرزش می شود. 

سرویس از ما نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران

دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران را با سرویس از ما به گونه ای دیگر تجربه خواهید کرد. سرویس از ما بیش از دو دهه است که در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران فعالیت می کند. بهترین و حرفه ای ترین تکنسین ها را بکار گرفته تا خدمات نوینی را در محل به مشتریان عزیز ارائه دهد.

سرویس از ما تعمیرگاه لباسشویی بوش در غرب تهران

در سرویس از ما شما انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی را دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال تعمیرگاه لباسشویی بوش در شمال تهران هستید، توصیه ما به شما این است که با سرویس از ما تماس بگیرید. سرویس از ما یک نماینده رسمی است که از یک تعمیرگاه اختصاصی برای تعمیر لوازم خانگی مختلف بهره می برد.  جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی بوش تهران با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالاتت را از من بپرس

علت بوق زدن ماشین لباسشویی بوش چیست؟


این مشکل ناشی از پر شدن ظرفیت لباسشویی با آب است و یا به دلیل بسته نشدن درب لباسشویی رخ می دهد. لباسشویی در هر ناحیه که دچار مشکل بحرانی شود، شروع به بوق زدن می کند. هر بوق می تواند ممتد، کوتاه و یا پشت سرهم باشد. هنگام مواجه شدن با هر گونه بوق فوراً با تکنسین تماس بگیرید.

علت چشمک زدن چراغ ماشین لباسشویی بوش چیست؟


اگر تمامی چراغ های ماشین لباسشویی به حالت چشمک زن در آمدند، به این معنا است که برد نیم سوز شده است. این مشکل می تواند ناشی از اطلاع رسانی از وجود خرابی در یکی از قطعات مهم دستگاه هم باشد

علامت کف در ماشین لباسشویی بوش چیست؟


این علامت به شما می گوید که کف بیش از اندازه در دستگاه ایجاد شده و باید در چرخه بعدی لباس ها را با آب بشویید تا کف بطور کامل از بین برود.

کلام پایانی

در این مطلب هر آنچه که موجب خرابی لباسشویی می شود را بیان کردیم. مهمترین عواملی که موجب تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران شده اند را نیز بیان کردیم و به هر یک از آنها بیشتر پرداخته شد. شما می توانید با مشاهده هر یک از نشانه هایی که بیان شد، با تکنسین های سرویس از ما تماس بگیرید و این خدمات را در محل دریافت کنید. 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *