تعمیر لباسشویی در غرب تهران و سراسر تهران

تعمیر لباسشویی ال جی در سعادت آباد تهران

تعمیر لباسشویی ال جی در سعادت آباد تهران یکی از خدمات سرویس از ما می باشد که نه تنها در غرب تهران، بلکه در سراسر تهران نیز ارائه می شود. لباسشویی یکی از پرکارترین دستگاه ها در هر خانه به حساب می آید که ممکن است در روز چیزی حدود ۴ بار روشن شود. اگر این دستگاه خراب شود، مسلماً لباس ها چرک زیادی خواهید داشت که شستشوی آنها بسیار زمانبر است. مهم نیست لباسشویی خود را با چه برندی خریداری کرده اید، خرابی دستگاه اجتناب ناپذیر است. اینکه یک تعمیرکار و تکنسین کاربلد را در گوشه ذهن خود داشته باشید، دیگر جایی برای نگرانی در مورد خرابی دستگاه باقی نخواهد ماند. برای تعمیر لباس شویی تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی در غرب تهران
تعمیرات لباسشویی در سراسر تهران

سرویس از ما نماینده رسمی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران است که بیش از دو دهه در این زمینه فعالیت می کند. انواع برندها اعم از سامسونگ، ال جی، دوو، اسنوا، زیرووات، کنوود، پاکشوما، کندی و دیگر برندها را تعمیر می کند. نه تنها تعمیر لباسشویی، بلکه می توانید خدمات زیر را نیز دریافت کنید:

  • تعمیر یخچال در تهران
  • تعمیر مایکروویو در تهران
  • تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران
  • تعمیر جاروبرقی در تهران

 تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران و سراسر پایتخت یکی از خدماتی است که بسیار پر تقاضا می باشد. لباسشویی یک دستگاه است اما مانند بدن شما نیاز به مراقبت دارد. در صورتی که از آن به درستی مراقبت نکنید و یا ملاحظه آن را نکنید، خیلی زود با خرابی های آن روبرو خواهید شد با  علت خرابی اکثر لباسشویی را می توان متعلق به از کار افتادن برد و یا رسوبات آب دانست. علاوه بر اینکه بسیاری از افراد به حجم لباسشویی توجه نمی کنند و حجم عظیمی از لباس ها را در آن قرار می دهند.

با توجه به این برنامه ای که برای لباسشویی در نظر گرفتید، خیلی زود به تعمیر لباسشویی ال جی در تهران نیاز پیدا می کنید. بیشترین آمار تعمیرات لباسشویی به ترتیب عبارتند از:

تعمیر و یا تعویض برد لباسشویی

تعویض کمک ها

تعمیر موتور لباسشویی

تعویض گسکت

بلبرینگ و تعویض آن

تعویض شیربرقی

تعمیر میکروسوئیچ

علت خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

نشت آب

یکی از پرتقاضاترین تعمیر لباسشویی ال جی در تهران نشت آب است. مبهم ترین مشکلی که شاید به راحتی نتوان علت آن را یافت. نشت آب از قسمت های مختلف اتفاق می افتد که به ترتیب عبارتند از:

  • نشت آب از جاپودری
  • نشت از پشت دستگاه
  • نشت آب از جلوی دستگاه
  • نشت آب از جلوب دستگاه

آب از هر قسمتی ممکن است نشت کند و این نشان دهنده منشا آن است. در صورتی که آب از پشت دستگاه نشت کرده باشد، احتمالاً شلنگ متصل به دستگاه شل شده و یا انسدادی در مسیر خروجی آب وجود دارد. دیگر منشاهای نشت آب نیز به همین ترتیب مربوط به قسمت های دیگر هستند.

نشت آب از زیر لباسشویی - تعمیر لباسشویی ال جی در سعادت آباد

رسوبات آب

مخرب ترین عنصر برای ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، رسوبات می باشد. رسوبات می توانند روی المنت جمع شوند و باعث شوند آب به خوبی گرم نشود. علاوه بر اینکه درصد استهلاک قطعاتی مثل سه نظام را بالا می برد. جالب است بدانید یک سه نظام با درصد رسوبات بالایی که دریافت کرده است، خیلی زود می شکند. چاره چیست؟

برای مقابله با رسوبات می بایست آب با سختی کمتر وارد دستگاه شود. یک فیلتر سختی گیر که روی آب ورودی دستگاه بسته می شود، می تواند بطور قابل توجهی میزان استهلاک دستگاه را کاهش دهد. عمر دستگاه را بالا ببرد و شما را از بابت کاهش خرابی ها آسوده خاطر کند.

رسوبات آب در لباسشویی - تعمیر لباسشویی ال جی در سعادت آباد

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران و سراسر نقاط پایتخت توسط تکنسین های متخصص، کارآزموده و باتجربه سرویس از ما انجام می شود. در صورت بروز هرگونه خرابی می توانید با سرویس از ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت خدمات تعمیرات لباسشویی در منزل را دریافت کنید.

نوسان برق

در فصل هایی از سال شما شاهد تغییرات و نوسانات برق هستید. نوسان برق باعث می شود دستگاه ولتاژ مورد نیاز خود را دریافت نکند و در غیراستانداردترین حالت ممکن کار کند. غیراستانداردترین حالت یعنی به دستگاه فشار زیادی وارد می شود تا کارهای روتین خود را انجام دهد. این بدترین وضعیت ممکن برای یک دستگاه است که به مرور موجب سوختن قسمت های مهمی از دستگاه مانند برد می شود.

تاثیر نوسان برق برا خرابی و تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

در واقع در یک دستگاه، برد فرمانده به حساب می آید که برای تمامی مراحل شستشو، فرمان صادر می کند. از ورود آب به دستگاه تا خشک کردن لباس ها و اعلام اتمام عملیات شستشو را برد پیگیری می کند.

برای تعمیر برد و تعمیر لباسشویی ال جی در تهران می بایست از یک متخصص و تکنسین زبده کمک بگیرید. چرا که تعمیر برد یکی از تخصصی ترین کارهایی است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید. سرویس از ما نماینده رسمی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران است که بهترین تکنسین های خود را برای انجام این تعمیرات بکار می گیرد.

حجم بالای لباس ها

قابل توجه ترین و مهمترین نکته خرابی دستگاه که در نهایت به یافتن تعمیر لباسشویی ال جی در شرق تهران می شود، حجم لباس ها است. بسیاری از خانمها و آقایان به هیچ عنوان به این موضوع توجه نمی کنند. شاید شما یک لباسشویی ۸ کیلویی و یا ۱۰ کیلویی خریداری کرده باشید اما این بدان معنا نیست که آن را پر کنید و انتظار زیادی از آن داشته باشید.

حجم بالای لباس و خرابی و تعمیر لباسشویی ال جی در سعادت آباد

اندازه استاندارد لباس هایی که می توانید در هر شستشو بریزید، یک سوم کل دیگ است. البته اگر لباس جین و یا بافتنی قرار است به آن اضافه شود، بهتر است حجم لباس ها را کمتر کنید. اگر مراعات دستگاه را نکنید، به مرور شاهد لرزش، صداهای بلند و در نهایت از کار افتادن کمک های لباسشویی خواهید بود.

شستشوی پتو با لباسشویی

جالب است بدانید بیشتر میزان تعمیر لباسشویی ال جی در تهران مربوط به این است که لباسشویی با پتو شور اشتباه گرفته می شود. در بخش قبلی به حجم لباس ها اشاره کردیم. با این اوصاف حجم پتو را در وضعیت که خیس می شود، در نظر بگیرید. در واقع این حجم برای یک لباسشویی فاجعه است. خواه ناخواه دستگاه نمی تواند این حجم را در دیگ جابجا کند و به مرور کمک ها از کار می افتند. چاره ای هم به جز تعویض کمک ها نخواهید داشت.

شستشوی پتو و تعمیر لباسشویی ال جی در سعادت آباد

برای تعویض کمک ها و تعمیر لباسشویی ال جی در شرق تهران ببا سرویس از ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با حضور در محل و انجام تعمیرات لباسشویی در منزل، دریافت این خدمات را برای شما ساده تر می کنند.

انواع خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

تعمیر لباسشویی تمام اتوماتیک و دوقلو در حضور شما و در محل انجام می شود. شما با یک تماس می توانید این خدمات را در اسرع وقت توسط تکنسین های سرویس از ما دریافت کنید. از جمله خدماتی که می توانید توسط این مرکز برای برندهای دیگر دریافت کنید، عبارتند از:

تعمیر المنت دستگاه

آموزش رفع مشکلات اولیه ماشین لباسشویی

تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی

تراز کردن ماشین لباسشویی

رفع ارورهای دستگاه

این خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در غرب تهران نشان دهنده آن است که شما برای هر برندی و در هر از نقطه تهران می توانید از ما خدمات دریافت کنید.

نحوه تعمیر لباسشویی ال جی در تهران توسط سرویس از ما

نحوه دریافت خدمات نیز با یک تماس و یا پر کردن فرم درخواست تعمیر آغاز می شود. شما با نمایندگی سرویس از ما تماس بگیرید. ساعاتی بعد تکنسین در محل حاضر می شود و عیب یابی دستگاه شما را انجام می دهد. پس از تشخیص تعمیرات مورد نیاز دستگاه، تعمیرات با رضایت مشتری آغاز خواهد شد.

در نهایت تکنسین پس از انجام تعمیر لباسشویی ال جی در شرق تهران یک رسید بابت خدمات و هزینه ها به شما ارائه می دهد. علاوه بر این شما می توانید از گارانتی خدمات تعمیرات نیز بهره مند شوید.

سوالاتت را از من بپرس


کلام پایانی

در نهایت باید خدمت شما پایتخت نشینان عزیز عرض کنیم که تعمیر لباسشویی مستلزم این است که شما یک نماینده رسمی و معتبر را بشناسید. نماینده معتبر کسی است که لباسشویی شما را بدون هزینه تراشی تعمیر کند. البته با در نظر گرفتن مسائل فنی که بسیار مهم هستند و نباید از آنها چشم پوشی کرد.

سرویس از ما نماینده رسمی تعمیر لوازم خانگی در سراسر تهران است که تعمیراتی از قبیل لباسشویی، یخچال، ساید، ماشین ظرفشویی و دیگر دستگاه ها را انجام می دهد. در هر نقطه از تهران باشید، ما کنار شما هستیم.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *