ارور ساید سامسونگ Rf48

ارور ساید سامسونگ Rf48 را چگونه برطرف کنیم؟

کد خطا و ارور ساید سامسونگ Rf48 می تواند شما را ساعت ها درگیر کند و در آخر ندانید که باید چکار کنید. در این مطلب از سرویس از ما، قصد داریم خطاها و ارورهای ساید سامسونگ Rf48 را به شما معرفی کنیم. هر یک از این خطاها به نوبه خود می توانند ساده و در عین حال خطرناک باشند. چرا که خبر از تغییری در یخچال می دهند. در واقع یخچال از طریق ارورها به شما می گوید درون آن چه مشکلی بوجود آمده است. برخی از این خطاها بسیار فنی هستند که نیاز به مراجعه تکنسین و متخصص دارند. در حالی که برخی از آنها به سادگی و توسط شما برطرف می شوند. با ما همراه باشید و این مطلب مفید دیگر از سرویس از ما را از دست ندهید.

دلایل هر یک از ارورهای ساید سامسونگ مدل Rf48
دلایل هر یک از ارورهای ساید سامسونگ مدل Rf48

شناخت انواع ارور ساید سامسونگ مدل Rf48

ارور فیلتر ساید سامسونگ

این ارور ساید سامسونگ Rf48 وقتی فعال می شود که فیلتر نیاز به تعویض دارد. پس از تعویض فیلتر همچنان مشکل برطرف نشد؟ پس از نصب فیلتر، اطمینان حاصل کنید که فیلتر به درستی نصب شده باشد. هشدار فیلتر اکثر اوقات با نصب فیلتر برطرف نمی شود. برای رفع خطا می توانید یخچال را ریست کنید که در اکثر مواقع با این کار هشدار برطرف می شود.

 

ارور ۵e ساید سامسونگ

یکی از رایج ترین ارورها در سایدهای سامسونگ، ارور۵  یا ۵e می باشد. ارور ۵ بر اثر وجود مشکل در سنسور دیفراست نمایش داده می شود. در حالی که ارور ۵e می تواند بر اثر دو مشکل به شما هشدار دهد. پیش از هر چیز می توان گفت یخساز دچار مشکل شده و نیاز به عیب یابی دارد. دومین دلیل هم مربوط به مسدود شدن مسیر آب به سمت یخساز است. گاهی کاهش بیش از حد دمای فریزر باعث می شود آب در شیلنگ یخ ببندد.

برای برطرف کردن این ارور ساید سامسونگ Rf48 بهتر است با یک کارشناس تماس بگیرید تا او دلیل اصلی را بیاید. شما می توانید دمای فریزر را افزایش دهید. دقت کنید دمای فریزر بطور نرمال باید ۱۹- درجه سانتیگراد باشد.

خطای O FF

شما با این ارور ساید سامسونگ Rf48  پس از خرید یخچال مواجه می شوید. هیچ جای نگرانی نیست، چرا که هشدار مربوط به حالت دمو است. حالت دمو یا آزمایشی یک حالت اولیه است که به شما کمک می کند کارکرد یخچال را ببینید. پس از خرید باید یخچال را از حالت دمو خارج کنید.

برای برطرف کردن این ارور ساید سامسونگ Rf48  کلیدهای Freezer و Energy saver را بطور همزمان نگه دارید. نگه داشتن این کلیدها به مدت ۶ ثانیه، یخچال را از حالت دمو خارج می کند. در برخی مدلها باید به جای Enrage saver دکمه lighting، Refrigerator و یا Fridge را نگه دارید.

ارور SE ساید سامسونگ

این ارور ساید سامسونگ Rf48  مربوط به خاموش شدن یخچال یا وجود مشکل در کابل برق است. معمولاً این هشدار پس از قطع و وصل شدن برق نشان داده می شود. برای برطرف کردن آن باید کابل برق یخچال را چک کنید. ممکن است کابل شل شده باشد که با یک اتصال درست به پریز برق مشکل برطرف می شود.

گاهی برای رفع این ارور ساید سامسونگ Rf48  باید پریز یا سیم کشی تعمیر شود. چرا که وجود مشکل در پریز یا سیم کشی می تواند روند ارسال ولتاژ به یخچال را مختل کند. حتماً در چنین مواقعی با یک تعمیرکار یا تکنسین تماس بگیرید تا مشکل یخچال با دقت بررسی و برطرف شود.

ارور ۴E در ساید سامسونگ Rf48

ارور ۴E نسبت به دیگر ارورهای ساید سامسونگ کمی متفاوت است. برای برطرف کردن آن، یخچال نیاز به یک تعمیرات جزئی دارد که باید توسط تکنسین انجام شود. این ارور ساید سامسونگ Rf48  مربوط به سنسورهای یخچال ساید می باشد. سنسورها در چند قسمت یخچال تعبیه شده اند تا به کنترل دمای یخچال و فریزر کمک کنند.

این ارور ساید سامسونگ Rf48  به شما می گوید که برای یخچال مشکلی بوجود آمده است. برای اطمینان از خرابی سنسور، دمای یخچال را بررسی کنید. اگر فریزر برفک می زند، احتمالاً مشکلی برای سنسورها بوجود آمده که نتوانستند دما را به درستی تشخیص دهند. بهتر است برای اطمینان از مشکل و تعویض سنسور با تکنسین تماس بگیرید.

ارور ۶E ساید سامسونگ

این ارور ساید سامسونگ Rf48  مربوط به سنسور محیطی است. در صورتی که سنسور محیطی دچار مشکل شود، با چنین اروری روبرو خواهید شد.

برطرف کردن این ارور ساید سامسونگ Rf48  بسیار ساده است. فقط کافیست یخچال را خاموش و روشن کنید. همچنین کلیدهای power cool را با freezer نگه دارید. با نگه داشتن این کلیدها به راحتی می توانید هشدار را غیرفعال کنید. اگر هم هشدار همچنان روی نمایشگر نشان داده می شود، با متخصص تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

ارور ۸E ساید سامسونگ

این ارور نشان دهنده این است که مشکلی برای سیم کشی یخساز بوجود آمده است. اگر مشکل از سیم کشی باشد، تعمیر و برطرف کردن آن کار یک تکنسین و کاربلد است. برای برطرف کردن این ارور ساید سامسونگ Rf48  حتما با سرویس از ما تماس بگیرید. این ارور با کد ۱۴E نیز ممکن است نمایش داده شود.

ارور ۲۱E ساید سامسونگ

ارور ۲۱E الی ۲۳E مربوط به وجود مشکل در فن است. فن کندانسور ممکن است از کار افتاده باشد یا یک شی کوچک به آن گیر کرده باشد.

برای رفع این ارور ساید سامسونگ Rf48 باید فن را تمیز کنید. ابتدا یخچال را خاموش کنید، سپس فن را از هر گونه گرد و غبار تمیز کنید. پس از آن یخچال را روشن کنید.

در صورتی که فن به طور کامل از کار افتاده باشد، نیاز به تعویض و جایگزینی با یک فن جدید دارد. بهتر است برای تعویض و تامین قطعه مناسب یخچال خود با تکنسین های سرویس از ما تماس بگیرید.  

ارور ۲۴E ساید سامسونگ

این ارور ساید سامسونگ Rf48 و ارور ۲۵E مربوط به سیستم دیفراست هستند. گاهی سنسورها مشکلی ندارند و مشکل در قسمتهای مربوط به دیفراست می باشد. به عنوان مثال باید ترموفیوز و المنت و سایر قسمت ها بررسی شوند. برای برطرف کردن مشکل بهتر است با یک تعمیرکار فنی تماس بگیرید تا او یخچال را عیب یابی کند.

ارور ۲۶E ساید سامسونگ

ارور ۲۶E و ۳۹E هر دو مربوط به یخساز هستند که در مواردی مشکل خاصی نمی باشد. برای رفع این ارور ساید سامسونگ Rf48 می بایست تمامی اتصالات مربوط به یخساز را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشند. کمبود آب و نرسیدن آن به یخساز باعث می شود هشدار ۲۶E روی نمایشگر ظاهر شود.

ارور ۳۳E ساید سامسونگ

این ارور ساید سامسونگ Rf48 می تواند مربوط به ضربه و یا آسیب بعد از جابجایی باشد. در صورتی که پس از جابجایی و روشن کردن دستگاه با چنین مشکلی روبرو شدید، می توانید با نگه داشتن چند کلید آن را برطرف کنید. کلیدهای Power saving و Lighting را همزمان نگه دارید تا یخچال ریستارت شود.

اگر پس از ریستارت کردن یخچال این ارور ساید سامسونگ Rf48 برطرف نشد، حتماً با یک تکنسین تماس بگیرید تا مشکل را برای شما برطرف کند.

سوالات متداول


مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *