ارور ساید سامسونگ G26s

ارور ساید سامسونگ G26s و نحوه برطرف کردن آن

کد خطا و ارور ساید سامسونگ G26s زمانی اتفاق می افتد که یکی از قطعات دستگاه دچار مشکل و یا نقص فنی شده باشد. شما با دانستن راهکارهای رفع هر کد خطا، می توانید در زمان بروز مشکل عملکرد آگاهانه ای داشته باشید. قطعاً یک عملکرد آگاهانه و صحیح، باعث می شود یخچال شما آسیب کمتری ببیند. برخی از کدهای خطا، مربوط به مشکلات فنی هستند و نیاز به حضور یک فرد متخصص دارند. بنابراین بهتر است برطرف کردن آنها را به یک فنی کار بسپارید. سرویس از ما یکی از بهترین نمایندگان تعمیر لوازم خانگی در استان تهران می باشد که از تیم خبره و باتجربه بهره می برد.

ارور ساید سامسونگ G26s و راهکارهای برطرف کردن آن
کدام ارور مربوط به چیست؟

رفع خطای IE/SE  ساید سامسونگ

علت این ارور مربوط به تغییرات ولتاژ برق و تاثیر آن بر دستگاه می باشد. به طور کلی ارورهایی که با حرف E شروع می شوند، در دسته مشکلات ولتاژ برق قرار می گیرند.

در وهله اول باید برای رفع این ارور ساید سامسونگG26s ، دکمه های lightening  و power save را نگه دارید. این کلیدها را به صورت همزمان و به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید. راهکار دوم برای رفع این ارور، فشار دادن همزمان دکمه های fridge و  freezer است. با انجام این کار، دستگاه ساید ریست شده و خطا رفع خواهد شد.

رفع کد خطای E4 ساید سامسونگ G26s 

نمایش ارور E4 روی نمایشگر نشان دهنده وجود مشکل در سنسور دیفراست می باشد. برای اطمینان از خرابی و یا وجود مشکل، می بایست سنسور دیفراست را بررسی کنید. نشانه های خرابی سنسورها در یخچال ساید به ترتیب زیر می باشند:

  • کاهش سرمایش در ناحیه یخچال
  • خراب شدن مواد غذایی در یخچال
  • انجماد بیش از حد مواد غذایی در فریزر
  • برفک زدن یخچال

سنسور دیفراست برای کنترل عملکرد سرمایش یخچال و فریزر استفاده می شود. در واقع این سنسور به برد که مرکز فرمان یخچال می باشد، اطلاعات دما را می دهد. پس از آن برد تشخیص می دهد که دما می بایست کاهش و یا افزایش پیدا کند.

اکثر اوقات سنسور ممکن است خراب شده باشد که برای برطرف کردن این ارور ساید سامسونگ G26s باید سنسور تعویض شود. البته ممکن است مشکل از برد باشد که نیاز به عیب یابی توسط یک فرد خبره دارد. اکثر اوقات دلایل خرابی برد ناشی از نوسان برق است.

کد خطای E5 یک ارور ساید سامسونگ G26s    

این ارور ساید سامسونگ G26s  مشابه ارور E5 می باشد. با این تفاوت که این ارور مربوط به سنسور محیطی ساید است. برای رفع مشکل باید سنسور محیطی مورد بررسی قرار گیرد. اگر مشکل از سنسور محیطی باشد، باید تعویض شود. پیش از هر اقدامی، از وارد شدن ولتاژ کم و یا زیاد به مدار مطمئن شوید.

رفع کد خطای ۵ ساید سامسونگ G26s 

این ارور ساید سامسونگ G26s مربوط به یخساز است. اگر یخساز از کار افتاده باشد یا مشکلی برای آن بوجود آمده باشد، با این ارور مواجه می شوید. برای برطرف کردن این ارور دستگاه را از برق جدا کرده و هر قسمت را به طور جداگانه بررسی کنید. اگر بعد از انجام این کارها، مشکل اصلی را متوجه نشدید با تکنسین تماس بگیرید. برای رفع خطا ممکن است تکنسین اقدامات زیر را انجام دهد:

  • بررسی قسمت های یخساز و دیگر قسمت های ساید سامسونگ
  • بررسی سنسورها

رفع ارور E8 ساید سامسونگ G26s 

از علل این ارور ساید سامسونگ G26s وجود مشکل در سیم کشی و سنسور ساید می باشد. پیش از هر کاری بهتر است سیم یخچال را از برق جدا کنید و پس از ۵ دقیقه مجدداً آن را متصل کنید. ممکن است این ارور ناشی از شل شدن کابل برق دستگاه باشد.

رفع ارور E23 ساید سامسونگ

برای رفع این ارور ساید سامسونگG26s ، ابتدا فن یخچال را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. در صورت خراب بودن فن ساید سامسونگ G26s، می بایست آن را تعمیر کنید. برای تعمیر با یک تکنسین و یا فرد خبره در تعمیرات تماس بگیرید تا او فن را عیب یابی و تعمیر کند. تکنسین پس از مراجعه به منزل شما، برد الکترونیکی را بررسی می کند و در صورت نیاز آن را تعمیر و یا تعویض می کند.

رفع ارور E25 سامسونگ G26s 

این ارور ساید سامسونگ G26s ناشی از وجود خرابی در سیستم دیفراست می باشد. سیستم دیفراست تنها شامل سنسور نمی باشد، بلکه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. برای رفع ارور، یخچال را از برق جدا کرده و قسمت های مختلف آن را بررسی کنید.

المنت، ترمودیسک و برد الکترونیکی قسمت های مهمی هستند که شما می بایست آنها را بررسی کنید. البته عیب یابی هر یک از این قسمت ها کار یک متخصص است. بهتر است برای رفع مشکل با تکنسین های سرویس از ما تماس بگیرید.

E33 ارور ساید سامسونگ G26s 

این ارور ساید سامسونگ G26s مربوط به یخساز است. ممکن است یخ در آن گیر کرده باشد. یخساز را از فریزر خارج کرده و تمیز کنید. سپس آن را سر جای خود قرار دهید و کلیدهای lighting و Power freeze را چند ثانیه نگه دارید تا خطا برطرف شود. ارور E33 و E39 هر دو نشان دهنده وجود مشکل در یخساز هستند.

اگر ارور برطرف نشد، ممکن یک انسداد در لوله های داخلی یخساز بوجود آمده باشد. برای برطرف کردن این ارور ساید سامسونگ G26s با سرویس از ما تماس بگیرید. تکنسین های سرویس از ما در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و مشکل دستگاه را برطرف می کنند.

رفع کد خطای  E83 و E86  

این ارور ساید سامسونگ G26s مربوط به قطعی برق می باشد. ممکن است در اثر قطعی برق عملکرد اینورتر مختل شده باشد. برای رفع این خطا، کلیدهای Power freeze و lighting را برای ۵ ثانیه نگه دارید. همچنین می توانید کابل برق یخچال را از برق جدا کنید و ۵ دقیقه بعد آن را به برق وصل کنید. به این ترتیب یخچال ساید شما ریست خواهد شد.

رفع کد خطای E40 ساید سامسونگ G26s 

این ارور در ساید سامسونگ G26sمربوط به خرابی فن فریزر است. ممکن است تیغه فن شکسته باشد، یک شی لای آن گیر کرده باشد و یا کلاً از کار افتاده باشد. به این ترتیب یخچال با ارور E40 به شما اعلام می کند که مشکلی برای فن بوجود آمده است. این خطا را به کمک یک تکنسین و فرد خبره برطرف کنید. اکثر اوقات با تمیز کردن فن، می توان مشکل را برطرف کرد. علاوه بر این ک، شما ممکن است با کد E22 مواجه شوید.

رفع ارور E41

اگر برد از کار بیفتد و یا دچار مشکل شود، شما با این ارور ساید سامسونگ G26s روبرو می شوید. در صورت مشاهده این کد خطا روی نمایشگر یا دیسپلی ساید، به هیچ عنوان تعلل نکنید. بهتر است هر چه زودتر با یک تکنسین تماس بگیرید. چرا که یخچال بدون برد عملاً کار نمی کند.

رفع ارور E72/E71 ساید سامسونگ G26s 

ممکن است سنسورهای فریزر و یخچال از کار افتاده باشند. وقتی برد قادر به دریافت اطلاعات از سنسورها نباشد، این ارور را روی نمایشگر نشان می دهد. همانطور که پیشتر گفتیم، در صورت خرابی سنسورها می ابیست تعویض شوند.

رفع ارور E81  

این ارور ساید سامسونگ G26s مربوط به عملکرد کمپرسور است. زمانی که کمپرسور کار نمی کند، شما با این ارور مواجه می شوید. پیش از هر کاری اتصالات سیم کشی را بررسی کنید و از متصل بودن دستگاه به برق اطمینان حاصل کنید.

اگر اتصال برق مشکلی نداشته باشد، احتمال از کار افتادن کمپرسور وجود دارد. گاهی هم نشتی گاز و خالی شدن گاز می تواند منشا این ارور باشد. باید از یک تعمیرکار کاربلد بخواهید کمپرسور را عیب یابی کند.

رفع ارور E84 ساید سامسونگ G26s 

این ارور ساید سامسونگ G26s نیز ناشی از تغییرات ولتاژ برق می باشد. تغییرات ولتاژ برای یک دستگاه یک عامل به شدت مخرب به حساب می آیند. این ارور را در ساید سامسونگ بسیار جدی بگیرید. غالباً این ارور برای یخچال هایی که دارای کمپرسور سه سرعته هستند، بوجود می آید. رفع مشکل نیاز به حضور یک متخصص و فرد خبره دارد.

رفع ارور E14

این ارور ساید سامسونگ G26s می تواند مربوط به چند قسمت مختلف در ساید باشد. یخساز، شیر برقی و موتور یخساز ممکن است از کار افتاده باشند. این ارور یک کد خطای فنی است که می بایست توسط تعمیرکار برطرف شود.

رفع کد خطای of of و of در ساید سامسونگ

نماینده فروش، یخچال را اولین بار در حالت تست یا دمو روشن می کند تا شما عملکرد آن را ببینید. پس از اینکه یخچال را خریدید می بایست از حالت دمو خارج شود. ممکن است نماینده یا شما متوجه این موضوع نشده باشید.

برای رفع این ارور ساید سامسونگ G26s کلیدهای Power freeze و Freezer را برای ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید. با این کار یخچال ریست شده و از حالت دمو خارج می شود. پس از آن کمپرسور استارت می خورد و کار خنک سازی را شروع می کند.

شما همچنین می توانید یک بار یخچال را کلا از برق جدا کنید. پس از ۵ دقیقه مجدداً آن را به برق وصل کنید. در واقع با انجام این کار دستگاه به صورت اتومات ریست شده و کمپرسور کار خود را شروع می کند.

رفع کد خطای RD

این ارور ساید سامسونگ G26s مربوط به دمپر هوا می باشد. دمپر یک قطعه کوچک و در عین حال مهم است که وظیفه انتقال هوای سرد از یخچال به فریزر را دارد. در صورتی که این قطعه از کار بیفتد شما کد خطای RD را مشاهده خواهید کرد. تکنسین پس از مراجعه به منزل شما و عیب یابی دستگاه، این قطعه را عوض می کند. پس از تعویض قطعه با ریست کردن یخچال، ارور برطرف می شود.

رفع کد خطای PC ساید سامسونگ G26s 

این ارور ساید سامسونگ G26s نشان دهنده وجود مشکل در انتقال برق به دستگاه است. برای برطرف کردن این کد خطا، یخچال را از برق بکشید. اجازه دهید ۵ دقیقه بگذرد و سپس یخچال را به برق وصل کنید. گاهی این مشکل ناشی از وجود خرابی در پریز برق است و هیچ ارتباطی به یخچال ندارد. با توجه به اینکه یخچال ولتاژهای ضعیفی را دریافت می کند، فوراً با این خطا مشکل را به شما اعلا می کند.

رفع کدهای خطا در ساید سامسونگ G26s به کمک تکنسین های سرویس از ما

برای رفع هر ارور ساید سامسونگ G26s می توانید با تکنسین های سرویس از ما تماس بگیرید. نگران برند دستگاه خود نباشید. علاوه بر برند سامسونگ، در سرویس از ما ارور برند ال جی، کنوود، تی سی ال، بکو، دوو، اسنوا و سایر برندها برطرف می شود. صرف نظر از برند ایرانی و یا خارجی، سرویس از ما در کنار شماست. در هر نقطه از تهران که هستید، می توانید از خدمات تعمیرات لوازم خانگی بهره مند شوید.

مهم نیست شما شمال تهران، غرب تهران، شرق و یا جنوب تهران باشید. سرویس از ما تمامی نقاط تهران را پوشش می دهد. برای دریافت خدمات با کارشناسان سرویس از ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین به محل مراجعه کند.

نکات نهایی برای کد خطا و ارور ساید سامسونگ G26s

ساید سامسونگ G26s زمانی که دچار مشکل می شود، روی صفحه نمایش خطاهایی نمایش داده می شود. از طریق دیسپلی یا نمایشگر شما متوجه وجود مشکل در دستگاه می شوید که با بررسی این خطاها می توانید مشکل را حل کنید. شما می توانید برخی از این ارورها را به شخصه با نگه داشتن چند کلید برطرف کنید. البته در صورتی که مشکل حاد و جدی باشد، توصیه ما به شما این است که با یک فرد متخصص تماس بگیرید. سرویس از ما آماده ارائه خدمات به تمامی مناطق در تهران می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *