ارور ساید جنرال الکتریک2

ارور ساید جنرال الکتریک شما چیست؟!

ارور ساید جنرال الکتریک شما چیست؟! ساید جنرال الکتریک شما مدام ارور می دهد و این موضوع شما را نگران کرده؟ به هیچ عنوان نگران نباشید، چون قرار است تکنسین های سرویس از ما به شما کمک کنند این ارورها را بشناسید. همچنین نحوه برطرف کردن هر یک از ارورها را به شما آموزش می دهند. کد خطای ساید جنرال الکتریک ممکن است ناشی از یک مسئله کاملاً ساده باشد که شما می توانید به راحتی آن را برطرف کنید. در عین حال ممکن است ناشی از یک مشکل فنی باشد که نیاز به حضور یک تکنسین دارد. با ما همراه باشید تا به شما در برطرف کردن هر ارور یخچال جنرال الکتریک کمک کنیم.

ارور ساید جنرال الکتریک
چگونه کد خطای ساید جنرال الکتریک را برطرف کنم؟

چگونه کد خطا و ارور ساید جنرال الکتریک را برطرف کنیم؟

همانطور که گفتیم ارور ساید جنرال الکتریک می تواند فنی و غیرفنی باشد. ارور غیرفنی را شما به سادگی می توانید برطرف کنید. دفترچه راهنمای ساید جنرال الکتریک می تواند به شما در برطرف کردن این ارورها کمک کند. در مقابل تنها راه رفع ارورهای فنی، حضور یک تکنسین است. چون یخچال باید عیب یابی و در صورت لزوم تعمیر شود. در ادامه این مطلب هر کد خطای ساید جنرال الکتریک را بررسی می کنیم.

ارور ۸۸ یا ۸۹  یخچال جنرال الکتریک

این ارور ساید جنرال الکتریک ریشه در نوسان برق دارد. نوسان برق مخرب ترین عامل برای دستگاه ها است. اگر ساید جنرال الکتریک شما مدام این ارور را نمایش می دهد، احتمالاً مشکل از برق دستگاه است. برای اطمینان، کابل برق و پریزی که به آن متصل است را بررسی کنید. گاهی خرابی پریز برق و یا سیم کشی غلط مسئله ساز می شود و مشکل از دستگاه شما نیست. علاوه بر این، این کد خطای ساید جنرال الکتریک بر اثر شل شدن کابل نمایش داده شده باشد.  

برای برطرف کردن این کد خطای ساید جنرال الکتریک بهتر است کابل دستگاه را از پریز جدا کنید. ۵ دقیقه تأمل کنید و پس از آن مجدداً یخچال را به برق وصل کنید. اگر ارور برطرف شد، یعنی مشکل رفع شده است. در صورتی که ارور برطرف نشد، حتماً در اولین فرصت با یک تکنسین تماس بگیرید. تکنسین های سرویس از ما آماده ارائه خدمات در تمامی نقاط تهران می باشند.

بیشتر بخوانید:

اگر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما به طور مکرر ارور می دهد، به مقاله کد خطا و ارورهای یخچال جنرال الکتریک مراجعه کنید. در این مقاله به شما کمک می کنیم هر یک از ارورها را برطرف کنید.

ارور CC یخچال جنرال الکتریک

این ارور ساید جنرال الکتریک به شما می گوید که دما در فریزر افزایش داشته است. راهکار برطرف کردن آن هم تغییر دما است. دما را از طریق پنل یا دیسپلی یخچال چک کنید. ممکن است کودک شما آن را دستکاری کرده باشد. دما را در بازه ۱۹- الی ۲۱- درجه سانتیگراد تغییر دهید.

گاهی ممکن است بر اثر باز ماندن بیش از اندازه درب فریزر، با این ارور مواجه شوید. علاوه بر این ممکن است لاستیک یا گسکت دور درب یخچال آسیب دیده باشد که باعث هدر رفتن دمای فریزر می شود. در چنین شرایطی این ارور ساید جنرال الکتریک روی نمایشگر یا دیسپلی یخچال نمایش داده خواهد شد. بهتر است برای تعویض گسکت از یک تعمیرکار و متخصص کمک بگیرید.

ارور CI

این کد خطای ساید جنرال الکتریک مربوط به یخساز است. اگر یخساز به درستی کار نکند، ارور CI روی نمایشگر یا پنل یخچال نمایش داده خواهد شد. برای رفع این ارور یخچال جنرال الکتریک، سراغ یخساز ساید بروید. ببینید که قالب یخ بطور کامل پر می شود؟

اگر قالب یخ کامل پر نشده بود، یعنی شیر برقی خراب شده است. احتمالاً در لوله های داخلی که آب را به یخساز منتقل می کنند، انسدادی وجود دارد. دمای فریزر را بررسی کنید، اگر بسیار پایین است آن را تغییر دهید.

در صورتی که ارور ساید جنرال الکتریک برطرف نشد، احتمالاً مشکل از یخساز است. ممکن است موتور آن از کار افتاده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

ارور ساید جنرال الکتریک DE

این ارور یخچال جنرال الکتریک مربوط به سیستم دیفراست یخچال می باشد. سیستم دیفراست یک سیستم بدون برفک است که در صورت از کار افتادن شما با مشکلاتی مانند برفک زدن یخچال مواجه می شوید. به طور کلی چرخه یخ زدایی در یخچال های دیفراست چیزی حدود ۴۸ ساعت است و بیش از آن نشان دهنده وجود مشکل است.

برای رفع این ارور یخچال جنرال الکتریک نیاز به یک عیب یابی اصولی دارید. ممکن است وجود مشکل در هر قسمت از یخچال موجب مختل شدن عملکرد دیفراست شود. یک تکنسین با عیب یابی دقیق می تواند مشکل دستگاه را برای شما برطرف کند.  

ارور DF در ساید جنرال الکتریک

دلیل این ارور ساید جنرال الکتریک این است که جریانی در مدار وجود ندارد. غالباً چنین مشکلی مربوط به المنت، سنسورهای دیفراست و ترموستات می باشد. ممکن است نیاز باشد یکی از این قطعات تعویض شوند. برای رفع مشکل با تکنسین های سرویس از ما تماس بگیرید، چرا که این مشکل فنی است و نیاز به حضور یک فرد فنی کار دارد.

بیشتر بخوانید:

اگر مدل یخچال شما سامسونگ Hm34 است و دنبال ارورهای آن هستید، به مقاله راهنمای کد خطا و ارور ساید سامسونگ Hm34 مراجعه کنید. در این مقاله با علت هر یک از ارورهای این مدل آشنا خواهید شد. علاوه بر اینکه به شما می آموزیم، چگونه هر یک از آنها را برطرف کنید.

ارور E2

این کد خطای ساید جنرال الکتریک نشان می دهد که مشکلی در برد وجود دارد. ممکن است برد، فرمان های درستی صادر نکند. دما را تغییر دهد و یا سیگنال های دریافتی از قطعات را نادیده بگیرد. هر یک از این موارد نشان دهنده آن است که مشکلی در برد الکتریکی یخچال وجود دارد. از آنجایی که مشکل فنی است، عیب یابی آن نیاز به ابزار و تخصص دارد.

کد خطای جنرال الکتریک FF

این ارور ساید جنرال الکتریک مربوط به سیستم یخ زدایی است. اولین نشانه آن آب شدن مواد غذایی یخ زده در فریزر است. احتمالاً دمای فریزر بر اثر باز ماندن درب فریزر، خرابی گسکت و یا باز کردن مکرر درب فریزر، افزایش پیدا کرده است.

برای رفع ارور، درب فریزر را برای دو ساعت باز نکنید. اجازه دهید سرما در فریزر حفظ شود. پس از دو ساعت دمای فریزر را بررسی کنید، اگر تغییر کرده بود یعنی مشکلی وجود ندارد. در صورتی که دما تغییر نکرد، احتمالاً گسکت کهنه شده و نیاز به تعویض دارد. یک تکنسین برای عیب یابی، لولای درب، گسکت و سنسورها را چک می کند. پس از اطمینان تعمیرات را آغاز می کند.

ارور HRS

این ارور ساید جنرال الکتریک نیز مربوط به سیستم یخ زدایی و دیفراست است. وجود مشکل در ارسال سیگنال از هر یک از قطعات دیفراست به برد، مشکل بزرگی به حساب می آید. اگر با این ارور مواجه شدید، بدانید در این قسمت ها تغییری اتفاق افتاده است. این ارور نیز فنی به حساب می آید.

سوالات متداول مربوط به ارور ساید جنرال الکتریک


مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *