ارورهای یخچال جنرال الکتریک

کد خطا و ارورهای یخچال جنرال الکتریک

 کد خطا و ارورهای یخچال جنرال الکتریک یکی از مسائل مهمی است که بسیاری از دارندگان این یخچال با آن درگیر هستند. در مورد یخچال های مدرن این مشکل وجود دارد که هنگام نمایش کد خطا، افراد نمی دانند باید چه عکس العملی نشان دهند. اینکه نمی دانید کد خطا دقیقاً به چه معناست، بیشتر می تواند شما را سر درگم کند. در این مطلب می خواهیم رایج ترین کدهای خطای یخچال جنرال الکتریک را به شما معرفی کنیم. در این مطلب با بهره گیری از دانش و تجربه تکنسین های سرویس از ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. سرویس از ما نماینده رسمی تعمیر یخچال فریزر در تهران است.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

معرفی ارورهای یخچال جنرال الکتریک

پس از فعال شدن ارور یخچال جنرال الکتریک در صفحه نمایش ممکن است در مورد سلامت دستگاه خود نگران شوید. در این بخش لیست کاملی از خطاهایی که ممکن است با آنها روبرو شوید را برای شما آورده ایم. با کمک این لیست به سادگی می توانید مشکل یخچال خود را تشخیص دهید و به منظور رفع آن با سرویس از ما تماس بگیرید.

ارور PF یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

منبع تغذیه یخچال اغلب به دلیل قطع برق، قطع شده است.

رفع:

ممکن است بتوانید کد خطا را با فشار دادن بررسی سیستم یا لغو پاک کنید. اگر نمی توانید، با قطع برق یخچال باید کد خطا را پاک کند. در حالی که کد خطای PF معمولا جای نگرانی نیست اما در صورت خراب شدن اقلام داخل یخچال باید وضعیت آنها را بررسی کنید. همچنین ممکن است مشکل جدی تری در منبع تغذیه یخچال وجود داشته باشد.

ارور  CC یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

دمای یخچال یا فریزر خیلی گرم یا سرد است.

رفع:

دما را بررسی و تنظیم کنید. جنرال الکتریک دمای یخچال را ۳۷ درجه فارنهایت و صفر درجه فارنهایت در محفظه فریزر توصیه می کند. در برخی مواقع یخچال می‌تواند دارای یک جزء معیوب باشد، مانند فن اواپراتور یا کویل‌های کندانسور، یا ممکن است دریچه‌ها مسدود شده باشند و از گردش هوا جلوگیری کنند.

ارور FF یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

دما خیلی سریع در حال افزایش است.

رفع:

ممکن است ترمیستور یخچال، فن اواپراتور یا برد کنترل یخ زدایی مشکل داشته باشد.

ارور CL یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

یخ ساز درست کار نمی کند.

رفع:

مواردی وجود دارد که ممکن است برای یخ ساز مشکل پیش آمده باشد، مانند انسداد، یخ زیاد یا مشکل در تامین آب. اجزای زیر باید از نظر عیوب بررسی شوند: شیر ورودی آب ، فشار آب و …

ارور dE یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

سیستم یخ زدایی در ۲۴ ساعت گذشته کار نکرده است.

رفع:

ممکن است قسمت یخ زدایی یا تایمر یخ زدایی خراب و یا فیوز سنسور یخ زدایی سوخته منجر به ایجاد این مشکل شود. برای رفع مشکل باید قطعه معیوب تعویض شود. هنگام برخورد با این مشکل، مراقب اقلام موجود در یخچال، دمای یخچال و اجزایی که مستعد یخ‌سازی هستند، مانند فن اواپراتور باشید.

ارور ۸۸ یا ۸۹ یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

مشابه کد خطای PF، این کد خطا به قطع یا افزایش برق اشاره دارد که ممکن است باعث ایجاد مشکل در برد کنترل شده باشد.

رفع:

مانند کد خطای PF، سعی کنید با فشار دادن «System Check» یا «Cancel» کد خطا را پاک کنید و اگر جواب نداد، یخچال را برای چند دقیقه از برق بکشید. اگر کد خطا باقی بماند، برد کنترل باید برای علائم سوختگی یا آسیب های دیگر بررسی شود. و برد کنترل آسیب دیده باید تعویض شود.

ارور E2 یا ۰۰۰۰ یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

برد کنترل اصلی مشکل دارد.

رفع:

باید به برد کنترل اصلی دسترسی داشته باشید و از نظر آسیب دیدگی یا اتصال دسته سیم یخچال را بررسی کنید. علائم سوختن یا اتصال سیم ها نشان می دهد که برد کنترل باید تعویض شود. تست برد کنترل دشوار است و تعویض آن ممکن است گران باشد، بنابراین بهتر است برای بررسی این مشکل با یک تکنسین آموزش دیده تماس بگیرید.

ارور Lc Er  یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

مشکل ارتباطی بین برد کنترل اصلی و تراشه های مدار مجتمع وجود دارد.

رفع:

متأسفانه، راه آسانی برای تشخیص یا حل این مشکل وجود ندارد. احتمالاً برد کنترل اصلی نیاز به تعویض دارد، برای تشخیص و تعمیر برد کنترل جدید بهتر است که با سرویس از ما تماس بگیرید.

ارور EC یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

در واقع یخچال مشکلی ندارد. ارور EC می تواند شبیه tC باشد که به معنای خنک کننده توربو است. توربو کول به این معنی است که یخچال به سرعت در حال خنک شدن است و این معمولاً به دلیل باز شدن بیش از حد درب یخچال است.

رفع:

جای نگرانی وجود ندارد، اما می توانید مطمئن شوید که درب یخچال اغلب یا برای مدت طولانی باز نمی ماند و بررسی کنید که سیستم خنک کننده یخچال به درستی کار می کند و هیچ دریچه ای مسدود نشده ایی وجود ندارد. شما باید بتوانید این خطا را با فشار دادن دکمه Turbo Cool خاموش کنید.

ارور EF یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

مانند کد خطا  ECاست و در واقع یخچال مشکلی ندارد، در واقع tF فعال است، یعنی Turbo Freeze. Turbo Freeze عملکردی برای کاهش سریع دمای فریزر است که می توانید پس از یخ زدایی و تمیز کردن فریزر از آن استفاده کنید.

رفع :

می توان با فشار دادن دکمه Turbo Freeze  این کد خطا را خاموش کرد. اگر این عملکرد عمداً فعال نشده است، بررسی کنید که سیستم خنک کننده فریزر مشکلی نداشته باشد. اگر مشکل برطرف نشد، ممکن است برد کنترل اصلی مشکل داشته باشد.

ارور : SA 66 یخچال جنرال الکتریک

مشکل:

کد دیگری که باعث سردرگمی افراد می شود،SA 66  است. این کد به این معنی است که یخچال در حالت Sabbath است. حالت Sabbath برای تعطیلات طراحی شده است. اگر یخچال در حالت Sabbath باشد، بر عملکرد یخ‌زدایی، یخ‌ساز، پخش‌کننده و پانل‌های کنترل لمسی تأثیر می‌گذارد.

رفع:

حالت Sabbath را می توان با فشار دادن هر دو کلید منفی و دما به مدت پنج ثانیه خاموش کرد.

در مورد ارورهای یخچال جنرال الکتریک سوالاتت را از من بپرس

ارور ۸۸ یا ۸۹ مربوط به چیست؟

این ارور مربوط به برق دستگاه است. بهتر است برق دستگاه را قطع کنید و هر چه زودتر با نمایندگی تماس بگیرید.

hrs یعنی چی؟

این ارور یخچال جنرال الکتریک منجر به خاموش شدن یخچال می شود. بهتر است زودتر با یک تکنسین تماس بگیرید.

کلام آخر

اگر هر یک از ارورهای یخچال جنرال الکتریک را مشاهده کردید، اصلا نگران نباشید. اکثر این خطاها به سادگی قابل حل هستند. کافی است که پیش از هر اقدامی با سرویس از ما تماس بگیرید و در خصوص تعمیر آن مشاوره لازم را داشته باشید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *