ارورهای ماشین لباسشویی پاکشوما + روش رفع

کدهای خطای ماشین لباسشویی پاکشوما نشانگر مسائل یا نقص‌های خاص در دستگاه هستند که به علت نقص در عملکرد یا خرابی قطعات آن ایجاد شده باشند. این کدها به کاربران کمک می‌کنند تا مشکلات را تشخیص دهند و اقدامات لازم برای رفع آنها را انجام دهند یا از پشتیبانی فنی بهره‌مند شوند. کدخطاهای ماشین لباسشویی پاکشوما رایج ممکن است مربوط به مسائلی نظیر عدم تامین آب، مشکلات دفع آب، خرابی قفل درب یا نقص حسگرها باشند.

کدخطای ۱E در ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آن

این ارور را زمانی مشاهده می کنید که فشار آب کافی نبوده و یا شیر آب کامل باز نشده باشد. علاوه بر این ممکن است شیلنگ های ورودی آب پیچ خورده و یا فیلتر شیلنگ های ورودی مسدود شده باشد.

برای برطرف کردن این مشکل شیر آب دیگری را چک کنید. سپس شیر آب را کاملا باز کنید. در صورت حل نشدن مشکل شیلنگها را صاف کنید و فیلتر شیلنگ ورودی را چک نمایید.

ارور 0E در ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آن

با مشاهده این ارور در صفحه نمایش ماشین لباسشویی، باید متوجه شوید که شیلنگ تخلیه پیچ خورده یا مسدود شده است. به علاوه ممکن است فیلتر تخلیه مسدود شده باشد. برای حل این مشکل شیلنگ تخلیه را صاف و تمیز کرده و پس از آن فیلتر تخلیه را تمیز کنید.

کدخطای UE در ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آن

این ارور بیشتر مرتبط با شستوی لباس هاست. در صورت مشاهده این ارور یکی از مشکلات زیر وجود دارد.

  • وزن لباسها کمتر از حد مجاز است.
  • لباسها بطور یکسان پخش نشده
  • اگر ( حوله و پادری و غیره ) در ماشین گذاشته شده است، ماشین آنرا تشخیص داده و در این حالت ممکن سیکل خشک کن متوقف شود.
  • اگر لباس ها در پایان سیکل هنوز نمناک باشند، برای تنظیم کردن بار ماشین، لباس های کوچکتر را به آن اضافه کنید و سیکل خشک کن را تکرار کنید.

برای برطرف نمودن این ارور یک یا دو مورد مشابه برای میزان کردن بار اضافه کنید. لباسها را دوباره مرتب کنید

ارور DE در ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آن

با مشاهده این ارور باید متوجه شوید که درب ماشین شما باز مانده است. برای حل آن وضعیت درب ماشین لباسشویی را چک کنید. درب را ببندید و اگر علامت dE برطرف نشد با سرویسکار تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: چرا درب ماشین لباسشویی باز نمی شود؟

ارور TE در ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آن

ارور TE در ماشین لباسشویی پاکشوما مربوط به دمای آب آست و به آن خطای دمای آب می گویند. برای حل این مشکل دوشاخه را از پریز کشیده و با سرویسکار تماس بگیرید.

ارور FE در ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آن

ارور FE یک ارور واقعا جدی و مهم در ماشین لباسشویی پاکشوماست که در آن بخاطر خرابی شیر آب، آب لبریز می شود. برای حل این مسئله ابتدا شیر آب را ببندید دو شاخه را از پریز بکشید با سرویسکار تماس بگیرید.

کدخطای PE در ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آن

این ارور نیز مانند ارور قبلی مورد بسار مهمی به شمار می رود و علت آن نیز خرابی یا نقص در سنسور نشانده میزان آب است. برای حل آن باید حتما به تعمیر کار متخصص اطلاع دهید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *