ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

رفع کد خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ یک شرکت لوازم خانگی پیشرو است و ماشین های ظرفشویی آن تقریباً در هر آشپزخانه وجود دارد. اما، چند مشکل احتمالی در ماشین ظرفشویی سامسونگ وجود دارد. چنانچه این ارورها را در ماشین ظرفشویی سامسونگ خود مشاهده می کنید، این مقاله راهنمای کاملی برای عیب یابی ظرفشویی شما می باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ بدانید.

ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

از آنجایی که وسایل امروزی زندگی را آسان‌تر می‌کنند، اگر هر یک از آنها خراب شود، می‌تواند چالش برانگیز باشد. در کل کشف بسیاری از کدهای خطا در لوازم خانگی معمولی مانند ماشین لباسشویی، آبمیوه گیری، میکسر و ماشین ظرفشویی بسیار دشوار است. با این حال، وحشت نکنید، زیرا مراحل عیب یابی زیر بدون شک به شما در حل مشکل کمک می کند.

ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است نشان دهنده طیف وسیعی از مشکلات باشد. در ادامه این ارور ها را می خوانید.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

در مورد ارورهای ساید بای ساید سامسونگ بیشتر بدانید.

کدهای خطای ماشین ظرفشویی سامسونگ و راه حل های آنها

در این صفحه همه ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ، علل، راه حل ها و توضیحات آن آورده شده است. برخی از مشکلات فقط توسط متخصصان قابل حل است. با این حال، چند کد ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ را می توان با انجام چند مرحله ساده برطرف کرد.

  • C3: این ارور، خطای پمپ است. اگر ماشین ظرفشویی شما کد خطای ۳C را نشان می دهد، نشان می دهد که پمپ کار نمی کند. در صورت مشاهده این ارور بدانید که خودتان نمی توانید آن را تعمیر کنید و باید با یک متخصص تماس بگیرید یا به مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه کنید.
  • ۱E: کد خطا ۱E  توسط فیلترها و پس از مسدود شدن آنها مشاهده می شود. این مشکل را می توان با تمیز کردن فیلتر خود برطرف کنید. بسته به مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ شما، راهنما شامل توصیه هایی در مورد نحوه تمیز کردن فیلتر می شود. اگر نمی توانید به طور مستقل مشکل را حل کنید، بلافاصله با یک متخصص تماس بگیرید.
  • E3: خطای شماره ۳E نشان می دهد که منبع آب شما خیلی داغ است. این کد خطا با تغییر دما به حدود ۸۰ درجه سانتیگراد قابل حل است. اگر نتوانید مشکل را حل کنید، می توانید با خدمات سرویس از ما تماس بگیرید.
  • ۴C یا ۴E: این شماره خطا خطای تامین آب است. ماشین ظرفشویی سامسونگ زمانی آن را نمایش می دهد که فشار آب کافی در نازل آب برای عملکرد صحیح ماشین ظرفشویی وجود نداشته باشد. شما می توانید این مشکل را خودتان برطرف کنید.
  • ۵C یا ۵E: اگر اتصال تخلیه به درستی ایجاد نشده باشد و آب به درستی تخلیه نشود، ماشین ظرفشویی سامسونگ کد خطای ۵C یا ۵E را نشان می دهد. بررسی کنید که آیا لوله فاضلاب شما مسدود شده است یا خیر، سپس ماشین ظرفشویی خود را مجددا راه اندازی کنید.
  • ۷E: کد خطای ۷E  نشان می دهد که بازتابنده های آب خراب هستند و باید برای رفع این مشکل اصلاح شوند. اگر نمی دانید چگونه آن را تعمیر کنید، با یک تکنسین تماس بگیرید.
  • ۹E: کد خطای بسیار رایج ۹E نشان می دهد که ماشین ظرفشویی سامسونگ شما آب کافی برای عملکرد صحیح ندارد. این کد خطا را می توان با خالی کردن ماشین ظرفشویی و اجرای یک چرخه با مواد شوینده برطرف کرد.
  • AP: کد خطا AP خطای مودال برای نقاط دسترسی است. این معمولاً هنگام استفاده از قابلیت‌های نوآورانه پیشرفته در دستگاه تلفن همراه سامسونگ رخ می‌دهد. این کد خطا را می توان با خاموش کردن و سپس روشن کردن ماشین ظرفشویی حذف کرد.
  • BE/6E: اینها ارورهای رایجی هستند. کدهای خطا BE و ۶E به دلیل گیر کردن دکمه های ماشین ظرفشویی ایجاد می شوند که معمولاً به طور خودکار برطرف می شود. با فشار دادن مجدد هر دکمه می توانید به صورت دستی مشکل را حل کنید.
  • HC/IE/1E: هنگامی که آب در ماشین ظرفشویی در حال جوشیدن است، کد خطای HC، IE یا ۱E نشان داده می شود. این کد خطا اغلب در دستگاه های چرخشی مشاهده می شود. این مشکل با خاموش کردن ماشین ظرفشویی به مدت ۳۰ ثانیه و سپس روشن کردن مجدد قابل حل است.
  • HE/TE : کد خطای HE یا TE ماشین ظرفشویی سامسونگ نشان دهنده مشکل گرمایش است. این خطا را می توان با خالی کردن ماشین ظرفشویی و افزودن مواد شوینده قبل از اجرای یک چرخه کامل برطرف کرد.
  • LC/LE: هنگامی که ماشین ظرفشویی شما کد خطای LC یا LE را نمایش می دهد، نشان می دهد که سنسور نشت رطوبت را تشخیص داده است و باید فورا تعمیر شود. شما نمی توانید آن را به طور مستقل تعمیر کنید مگر اینکه یک تکنسین آموزش دیده باشید.
  • OC/OE: هنگامی که سطح آب در ماشین ظرفشویی از حداکثر سطح فراتر رود، ماشین ظرفشویی کدهای خطای OC یا OE را ایجاد می کند که ممکن است منجر به مشکلات زهکشی بالای کدهای خطا شود. این مشکل را می توان با تعمیر اتصال ماشین ظرفشویی به قسمت سینک و تخلیه برطرف کرد.
  • PC: کد PC یک مشکل زون شستشو است که با وصل و جدا کردن ماشین ظرفشویی قابل حل است. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، باید با یک تکنسین تماس بگیرید.
  • PE: شماره خطا PE خطای اتصال نیمه بار است که معمولاً در هنگام خرابی سیستم رخ می دهد. این اشتباه را می توان با حذف مواد شوینده و آب، روشن کردن ماشین ظرفشویی به مدت نیم چرخه و پر کردن مجدد همه چیز برطرف کرد.
کد خطاهای ظرفشویی سامسونگ

در مورد ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ بیشتر بدانید.

کلام آخر

اینها همه ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ و اصلاحات مربوط به آن هستند. اگر در ماشین ظرفشویی سامسونگ خود با مشکل مواجه شدید، می توانید روش های گفته شده را امتحان کنید یا اگر نتوانستید تعمیر ظرفشویی را انجام دهید، با یک تکنسین تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *